17 stycznia jury wyłoniło zwycięską pracę po burzliwych i emocjonujących obradach.
Na konkurs wpłynęło aż 587 prac z całej Polski. – Niebagatelne znaczenie miała promocja konkursu, prowadzona nie tylko poprzez gminne kanały informacyjne, ale również na portalach branżowych i w szkołach artystycznych – podkreśla Łukasz Wyleziński, kierownik Biura Promocji i Informacji. Jednak największym magnesem z pewnością była wspaniała nagroda – nowoczesny laptop o wartości rynkowej blisko 10 tys. zł, ufundowany przez NTI Polska Nowoczesne Technologie Informatyczne, partnera firmy DELL. Prace przysyłali zarówno amatorzy, jak i profesjonalni graficy.
Wyboru najlepszego projektu dokonywało jury w składzie: Magdalena Woźniak – radna, przewodnicząca Komisji Promocji, Arkadiusz Strzyżewski – doradca burmistrza, , Rufin Piekut – raper, aktywista, prowadzący imprezy hip-hop oraz jam graffiti, Marek Frącz – dyrektor GOSiR Piaseczno, zarządca skate parku, Magdalena Markuszewska – pracownik Biura Promocji i Informacji, Michał Iwan – przewodniczący Młodzieżowej Rady Gminy Piaseczno, Bartłomiej Reszka – przedstawiciel środowiska BMX, Paweł Komorowski – przedstawiciel środowiska deskorolki, Kacper Szymański – przedstawiciel środowiska hulajnogi oraz Dariusz Słowik – przedstawiciel firmy DELL Polska, głównego sponsora konkursu. Do prac jury zaproszony był też reprezentant Centrum Kultury w Piasecznie, niestety nie mógł dotrzeć na spotkanie.
- Najbardziej cieszy mnie fakt, że urząd nie zamówił projektu tak po prostu, tylko na jego wybór mieli wpływ ludzie reprezentujący swoje miasto – mówi Rufin MC pomysłodawca i współorganizator konkursu.
Komisja konkursowa miała naprawdę ciężki orzech do zgryzienia i jak można się domyślić, obrady były burzliwe i pełne emocji. Skatepark Piaseczno będzie miał logo. Aby ułatwić jury dokonanie wyboru, organizatorzy zaprosili tego dnia ekspertkę Olgę Łaskę, która opowiedziała o trendach i cechach dobrego logo. Po kilku etapach selekcji jury ostatecznie wybrało projekt Adrianny Maliszewskiej, studentki IV roku Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. – Linki do strony z ogłoszeniem o konkursie podesłał mi kolego, który korzysta ze skate parku – informuje Adrianna. – Pracowałam nad logo kilka dni, w tym czasie stworzyłam sześć propozycji, wybrałam dwie najlepsze i przesłałam na konkurs – relacjonuje zaskoczona zwyciężczyni.
Logo oddaje charakter miejsca, nie faworyzuje żadnej z dyscyplin i ma zgrabną kompozycję. – Moje logo nawiązuje do klasycznych projektów identyfikacji, bez niepotrzebnych kształtów i ozdobników. Za pomocą dwóch elementów stworzyłam małą historię. Kula, która „balansuje” na krawędzi niczym skater podczas wykonywania triku. Jednocześnie w tym statycznym obrazie zawarty jest ruch. Umysł podpowiada nam, że lada chwila kula stoczy się z rampy – opowiada o swoim projekcie Adrianna.
Dzięki konkursowi o naszym skate parku dowiedziała się cała Polska. – Wierzymy, że logo spodoba się mieszkańcom i wzmocni identyfikację tego popularnego wśród młodzieży miejsca – podsumowuje Arkadiusz Strzyżewski współpomysłodawca konkursu.
Źródło: Piaseczno.eu
Autorka IV roku architektury powinna chyba bardziej zadbać o jakość tego co wykonała? Zakładam że w wersji finalnej, użytkowej zostaną poprawione błędy w logotypie? To że font ma marny kerning, nie oznacza że tak musi zostać, ty tylko kilka wyrazów, a nie książka.
Zabrakło, Autorka, studentka IV…, przepraszam.
Gratuluję wygranej, ale nie specjalnie podoba mi się pomysł, a jeszcze mniej jego wykonanie.
„I did what I felt was correct and I’ve never felt the need to come out and justify myself. I will never do so. People form their own opinions.”
scarpe nike air max ltd
[url=http://nasime-sobh.ir/?nike=scarpe-nike-air-max-ltd]scarpe nike air max ltd[/url]