Ścieżka rowerowa na Ursynowie

Tak wygląda logiczna lokalizacja przystanku przy ścieżce lub ciągu

Oczywiście jak zwykle bezpodstawnie czepiamy się, ale może przed oddaniem do użytku ciągu pieszo- rowerowego, ktoś pomyśli i przeprojektuje trasę w taki sposób, aby w przyszłości nie dochodziło do kolizji między pieszymi i rowerzystami.

Logicznie i bezpieczniej byłoby, gdyby rowerzyści przejeżdzali za przystankiem, tak jak ma to miejsce np. na Ursynowie. Przypominamy, że po opublikowaniu listu od mieszkańca Julianowa wiata przy Julianowskiej została przesunięta do tyłu (Wiata non grata). Przepraszamy, że czepiamy się, ale jakoś cieżko przejść obojętnie obok chodnika, który w wyniku niedopatrzenia kończy się równo z granicą Julianowa (po interwencji radnej H. Krzyżewskiej chodnik zostanie przedłużony) lub wpada prosto do kanału Jeziorki, kwestię tego, że w niektórych miejscach chodnik już się zapadł na razie pominiemy.


Podoba ci się:

Komentarzy (16)

  1. Dobrze , że się czepiacie. Rozgarnięci zrozumieją przesłanie a nierozgarniętym nie pomoże i mój Boże. Tak ustawić przystanek mógł jedynie imbecyl lub ignorant bez zdolności przewidywania.

  2. o co tyle krzyku !? jeden rozjechany wózek czy starsza osoba zepchnięta pod autobus to chyba żadna tragedia ?

  3. No tu to już w ogóle nie da się nic sensownego zrobić. Jak zamienicie ścieżkę z wiatą. To wita stanie tuz przed zatoczką. To oznacza że jak autobus zatrzyma się tuż przed krawężnikiem (a tak raczej powinien robić wy wykorzystać zatoczkę i nie blokować ruchu na drodze) to pasażerowie oczekujący pod wiatą mogą zostać uwięzieni : z tyłu i z boków wiata a z przodu autobus. Jak jeszcze drzwi autobusu akurat nie wypadną w świetle wiaty ta nikt do autobusu nie wsiądzie. Może w ten sposób rozwiąże się problem przepełnionych autobusów.
    Jedyne rozwiązanie zbyt wąskiego pasa wykupionego pod drogę w tym miejscu to usytuowanie wiaty nie centralnie na środku zatoczki autobusowej tylko przesunięcie jej o kilka/kilkanaście metrów w bok tam gdzie nie ma zatoczki (lub jest już węższa) a gdzie jest pas zieleni. Druga próba usytuowania wiaty centralnie względem zatoczki nieudana, czekamy na trzecie rozwiązanie, po którym zapewne wiatę przesunie się ją na bok.

    • Wystarczy puścić ścieżkę drugą stroną ulicy. Tam przystanek będzie przeniesiony na wysokość Technicoloru, więc nie będzie kolidował.

      • Można też na drugą stronę ulicy przenieść wiatę :) .

    • To całkowicie nierozsądne żeby na takiej ulicy budować zatoki dla autobusów – gorszym byłoby tylko zamontowanie świateł. Tutaj konieczne jest dobre oznaczenie takich miejsc jak wyjazdy z posesji i przystanki – znaki pionowe i pasy na chodnikach. I za w czasu konieczna propozycja wybudowania rond przy Cyraneczki, Geodetów i Okulickiego.

  4. Co to jest!!! Ja takiego stanu nie odpuszczę!!!!!! Widzę ze nie jestem sama w irytacji nad stanem rzeczy ktora sie tworzy!!!!!

  5. Zamiast się cieszyć z tego co jest jak zwykle j24 szuka dziury w całym. Gdzie te chodniki sie zapadają?

    • Chcesz mieć jak na Cyraneczki latarnie na środku ciągu pieszo rowerowego i zatoczki autobusowe tylko po jednej stronie ulicy ? Jeśli tak to trzyma tak dalej.

  6. Drodzy Sąsiedzi,głosujcie na plac zabaw w parku na Ogrodowej, sponsorowany przez firmę Nivea. Z 6 miejsca spadliśmy dzisiaj na 21. Nie chcecie mieć porządnego placu zabaw dla swoich dzieci i wnucząt? GŁOSUJCIE,prosimy.

  7. Niestety, przy tej ilości zaangażowanych osób nie wystarczy głosowanie z jednego konta. Bardzo szybko można założyć kilka kont np. na interia.pl (prosta rejestracja) i zwiększyć liczbę oddanych głosów – to jedyna nadzieja.

  8. koniecznie szybciutko, niech przeprojektuje i nie zapomni o wiadukcie przy kombatantów i przejsciu podziemym z windami. Proponuje zrezygnować z wiaty, i zamiast niej zrobić przystanek w kuchni w segmencie obok przystanku. Gospodarze rano chętnie jeszcze jajeczniczkę zrobią, albo kanapki do pracy.
    To jest wieś, a nie miasto i scieżka z wiatą jest na miarę możliwości wsi i szerokości pasa drogowego!! Lepiej wyjaśnijcie genezę powstania nowego przystanku przy budowanym osiedlu Kuropatwy. Najpierw był plac zabaw przy Tenisowej teraz przystanek, jakieś super względy ma deweloper w gminie. Taka gmina to skarb i wspracie przy sprzedaży mieszkań!!

  9. Skarb dla Dewelopera!!!!

  10. My tu sobie gadu-gadu a zdaje się że ktoś w tym czasie buchnął 6 kratek kanalizacyjnych z Kuropatwy. Jak wiedziesz w dziurę to po kole.

  11. Na pewno za chwilę usłyszymy, że :

    Przegraliście plac zabaw Nivea.
    To wina mieszkańców JJ!
    Więc placu zabaw w parku gmina za was nie ufunduje, chyba ze przed wyborami w 2018….

    Jestem optymistą i dziś kliknąłem 3 razy.

    Co do wiaty – rzeczywiście planowanie typowe dla naszej Gminy.
    Z pewnością doprowadzi to do kolizji i wypadków a odszkodowania będzie płacić Gmina ( albo firmy ubezpieczeniowe będą dochodzić odszkodowania od Gminy).

    Warto zgłosić do teleekspresu lub tvn…

  12. Mam nadzieję że to zmienia. Inaczej trzeba będzie gdzieś to zgłossić bo stwarza niebezpieczeństwo.
    Wystarczyło by w tych miejscach wykupić trochę wiecej terenu i cofnąć przytanki tak by ludzie nie stali na ścieżce rowerowj. Jakim ignorantem trzeba być by zaprojektować coś takiego