Plan wizyty duszpasterskiej tzw. Kolędy, na najbliższe dni:
Wtorek 10 stycznia – ul. Magnolii numery od 25 do 47
Środa 11 stycznia – ul. Sasanki, Storczyków i Cyprysowa
Czwartek 12 stycznia – ul. Feniksa i Planety
Piątek 13 stycznia – ul. Pastelowa i Księżycowa
Sobota 14 stycznia – ul. Wilanowska bez numeru 13
Poniedziałek 16 stycznia – ul. Wilanowska nr.13
Wtorek 17 stycznia – ul. Saturna
Od poniedziałku do piątku od godziny 18 do około 21.30 a w sobotę od godziny 10.00 do ok. 15.00
Źródło: Parafia Józefosław
….POBIEGNEM GO PRZYWITAĆ W MYM SERCU WINOOOOO DRRRRRŻYYYYY !!!!!
Dziwne, że dalej się ksiądz nie zapuszcza, sakwy na tyle pełne po rewirze nr 1?!
dziękujemy, a co ma oznaczać ten utwór muzyczny ?
My nie przyjmujemy – średniowiecze się skończyło, a za kasę w kopercie wolę dziecku coś kupić.
autor artykułu się skompromitował
MNIE ŚMIESZY
Ksiadz goniacy dziecko na obrazku – jakie to prawdziwe LOL
Jakieś lewactwo prowadzi ten prortal, trudno co zrobić
Skoro lider obecnego Kukiz 15 to lewactwo to ja juz nie wiem w takim razie gdzie lewica Wszystko sie pomieszalo w tym kraju Utajnieni ruscy szpiedzy i kibole najwiekszymi patriotami, Prawica jest pierwsza lewica RP, Kosciol z Torunia oficjalnie namawia do antysemityzmu i nienawisci, lewica do obrony wartosci i demokracji etc. Groch z kapusta normalnie
Moze i autor troche przesadzil ale ja rozumiem przenosnie
Panie Pawle nie wstydzmy sie korzeni
Jak to mowia kazdy byl lewakiem za mlodu
A jezeli nie to teraz z pewnoscia jest najwieksza kanalia…
To Piłsudski powiedział. I chyba miał rację.
A na księdza z naszej parafii chyba nie ma co konkretnie narzekać.
A i jeszcze jak Kukiz przestanie byc obecnej wladzy na reke to TVPIS bedzie puszczac te piosenke co godzine… W prime time….
w TV TRWAM są świetne programy informacyjne, np. codziennie o 20.00. Wysoki poziom dziennikarstwa. Dzieciaki w Wiertniczej mogłyby tam iść na praktyki na jakieś 4-5 miesięcy aby się uczyć
Ludzie słabo wykształceni (nie chodzi o dyplomy),
nieprzyzwyczajeni do samodzielnej nauki i wysiłku intelektualnego,
konsumują informacje i opinie tak jak muzykę.
Najbardziej lubią te piosenki, które już znają.
Na każdą informację i opinię, która nie pasuje do tzw. „targetu”,
mózg odbiorcy reaguje bólem i obroną.
Dziennikarze i reklamodawcy o tym dobrze wiedzą.
I chodza do tych samych lokali co tydzien i spiewaja te same numery…