fot. GDDKiA

W połowie 2017 GDDKiA wybierze wykonawcę kolejnego odcinak trasy S7

GDDKiA informuje o otwarciu ofert dla zadania „Projekt i budowa południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S7 na odcinku od węzła Lotnisko na Południowej Obwodnicy Warszawy do obwodnicy Grójca – Odcinek B od węzła Lesznowola (bez węzła) do węzła Tarczyn Północ (z węzłem) – długość odcinka ok. 14,80 km”.

Na budowę S7 od Lesznowoli do Tarczyna złożono 12 ofert, najniższą cenę, 388,6 mln zł, zaoferowała firma IDS-BUD S.A. Termin podpisania umowy zaplanowany został na połowę 2017 r., przy braku odwołań konkurentów biorących udział w przetargu.

Zadanie zostało podzielone na 3 odcinki:

– węzeł Warszawa Lotnisko – Lesznowola – ok. 6,6 km
– Lesznowola – Tarczyn – ok. 14,8 km
– Tarczyn – obwodnica Grójca – ok. 7,9 km.

Zadaniem wykonawców będzie wybudowanie dwujezdniowej trasy ekspresowej o łącznej długości ok. 29 km. Dostępność do drogi będzie możliwa poprzez węzły drogowe:

– węzeł Zamienie
– węzeł Lesznowola
– węzeł Antoninów
– węzeł Złotokłos
– węzeł Tarczyn Północ
– węzeł Tarczyn Południe

Pełny plan orientacyjny trasy S7 Warszawa – Grójec

Podoba ci się:

Komentarzy (3)

  1. Czy droga dojazdowa do węzła Lesznowola już istnieje?
    Czy będzie dopiero budowana?

  2. Szkoda tylko że nikt nie napisał, że budżet zamawiającego to 378 639 580,45 zł …

    Najniższa oferta na odcinek B jest powyżej budżetu. Cała nadzieja że na odcinku A będą oferty poniżej budżetu, bo inaczej to ja bym się zbytnio z podanej informacji nie cieszył.

    • Sumarycznie to brakuje ok 7 mln jak na razie, bo dla odmiany na odcinku C jest mała nadwyżka. A na odcinku A jest znowu przełożone otwarcie, więc się szybko nie dowiemy:(