Piaseczno

Urząd powiadomi sms – em …

Od października działa w piaseczyńskim Urzędzie Miasta i Gminy sms-owy system powiadamiania o terminie odbioru dokumentów.

Nowa usługa w znaczący sposób ułatwi komunikację pomiędzy urzędem a mieszkańcami i skróci czas załatwiania sprawy w urzędzie. Urzędnicy będą wysyłać sms-y w przypadku konieczności uzupełnienia złożonych dokumentów. Poinformują również o możliwości i terminie odbioru dowodu osobistego lub decyzji administracyjnej.

- Zależy nam na tym, aby ułatwić naszym mieszkańcom kontakt z urzędem – mówi burmistrz Zdzisław Lis. – Mam nadzieję, że nowa usługa spotka się z przychylnym przyjęciem, bo przecież każdemu zależy na czasie i chciałby wiedzieć, czy dokumenty, na które czeka, są już gotowe – dodaje burmistrz.
Sms-owa komunikacja jest całkowicie bezpłatna. Warunkiem otrzymania wiadomości o terminie odbioru dokumentu jest wypełnienie formularza kontaktowego, który dołączony jest do każdego wniosku. W przypadku, gdy dostaniemy sms z urzędu i odpiszemy na niego, nasza wiadomość skierowana zostanie bezpośrednio na e-mail urzędnika, który z nami się kontaktował.

- Chciałbym podkreślić, że forma kontaktu sms-owego jest całkowicie dobrowolna i niewypełnienie formularza niczym nie skutkuje. Traktujemy to jako dobrowolne jednorazowe oświadczenie woli, które będzie ważne tylko w sprawie związanej ze złożonym wnioskiem – wyjaśnia Kierownik Biura Promocji i Informacji Gminy Łukasz Wyleziński. – Jeśli jednak chcą Państwo być w stałym kontakcie z naszym urzędem należy wypełnić drugą część formularza kontaktowego, gdzie można określić temat ogólnych wiadomości, które chcą Państwo otrzymać – dodaje Łukasz Wyleziński.

System powiadamiania sms nie jest niczym nowym w piaseczyńskim magistracie. Od półtora roku działa bowiem system, poprzez który urzędnicy informują o alarmach i zagrożeniach, wydarzeniach kulturalnych i sportowych oraz przekazują ważne informacje urzędowe. W chwili obecnej w bazie sms-owej urzędu jest już ponad dwa tysiące numerów a wysłanie krótkiej wiadomości do wszystkich zajmuje zaledwie kilka minut.
Aby dołączyć do systemu powiadamiania należy wejść na gminną stronę www.piaseczno.eu i wypełnić formularz kontaktowy lub wypełnić odpowiedni wniosek i złożyć w kancelarii urzędu. Regulamin usługi dostępny jest na www.piaseczno.eu

Serdecznie zachęcamy do korzystania z nowej formy kontaktu z urzędem.

Biuro Promocji i Informacji Gminy Piaseczno


Podoba ci się:

Możliwość komentowania jest wyłączona.